О себе

Михайлова Лариса Миколаївна – доцент кафедри педагогіки та психології,  кандидат педагогічних наук, доцент. Автор понад 130 наукових і науково-методичних праць, зокрема 48 наукових статей у фахових виданнях; автор 3 та співавтор 72 науково-методичних і навчально-методичних посібників для педагогів і керівників різних освітніх ланок. 

Коло наукових інтересів: теоретико-методологічні засади сучасної освіти, педагогічні технології навчання і виховання особистості, умови створення розвивального освітнього середовища, психолого-педагогічні основи сучасного уроку; розвиток професіоналізму педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти.

СПИСОК

наукових та навчально-методичних праць

доцента Михайлової Лариси Миколаївни

 

1.Михайлова Л.МЕстетично-ціннісне навчально-виховне середовище  загальноосвітнього закладу: методологічні засади/ Матеріали за 9-а международнанаучна практична конференція. «Найновитенаучнипостижения». 2013. Т. 12. Педагогически науки. София «Бял ГРАД-БГ» ООД . 112с. С.3-6.

2. Михайлова Л.М. Роль естетичних ціннісних орієнтації у життєвомусмисловизначенніпідлітка: психолого-педагогічний аспект/Нова педагогічна думка. Науково-метод. журнал. 2014. № 4(80). С.144-147.

3. Михайлова Л.МФормування в школярів естетичних ціннісних орієнтацій у навчальній і позакласній діяльності. Наук.-метод.посіб.для керівників шкіл, педагогів, студентів пед..спец./автор-уклад. Л.М.Михайлова. Луганськ: СПД Резников В.С. 2014.288с.

4. Михайлова Л.М. Інтеграція предметних знань і мистецтва в естетично-ціннісному орієнтуванні підлітків.Метод. посіб. для керівників метод. об’єднань, вчителів, студ. пед.. навч. закл.: У 2 ч. Ч.1. Методичні розробки інтегрованих уроків. 5-7 кл./автор-уклад. Л.М.Михайлова; за заг. ред.. канд.. пед.. наук, доцента Л.М.Михайлової. Луганськ: СПД Рєзніков В.С. 2014. 328с.

5. Михайлова Л.М. Інтеграція предметних знань і мистецтва в естетично-ціннісному орієнтуванні підлітків. Метод. посіб. для керівників метод. об’єднань, вчителів, студ. пед. навч. закл.: У 2 ч. Ч.2. Методичні розробки інтегрованих уроків. 8-9 кл./автор-уклад. Л.М.Михайлова; за аг. ред.. канд.. пед.. наук, доцента Л.М.Михайлової. Луганськ: СПД Рєзніков В.С. 2014. 284с.

6. Михайлова Л.М. Виховуємо красою. Метод. посіб. для заст. директорів шкіл,вчителів різних спеціальностей, класних керівників, студентів педагогічних навчальних закладів/автор-уклад. Л.М.Михайлова.Запоріжжя: Акцент Інвест-Трейд, 2014. 268с.

https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B_J8IsJmoZE4ektuYWlVQUJaN2s

7. Михайлова Л.М. Становлення й розвиток професіоналізму педагогів у післядипломній освіті в сучасних умовах/Освіта дорослих суб’єктів освітнього простору: проблеми і перспективи. Матеріали науково-практичної конференції в рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» 23 квітня 2015.: Вип. 1 (23). – 2016.  http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip23.html

8. Михайлова Л.М. Естетичний розвиток дошкільників у системі інклюзивної освіти /Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015-20156 навчальному році:метод.рекомендації : у 4-х ч./Упоряд. Л.В.Батліна. Частина ІІІ. Дошкільна освіта. Запоріжжя: Кругозір. 2015. 276с. С.207-217.

9. Михайлова Л.М. Орієнтування підлітків на естетичні цінності засобами інтегрування наукових знань і мистецтва в навчально-виховному процесі/Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал. 2015. №1. С.28-32.

https://drive.google.com/file/d/0BzOotKzI95LGMExpbVR0UDdwa00/view

10. Михайлова Л.М. Формирование ценностно-смысловой компетентности педагога: постановка проблемы/ Педагогический поиск: Информационный научно-методический журнал (Казахстан). 2015.№3.С. 189-192.

11. Михайлова Л.М. Патріотизм як особистісна якість та ціннісний імператив педагога: сучасний погляд на проблему/Всеукр. Науково-практ. конф. «Професійна компетеність педагога як умова формування громадянськості та патріотизму учнівської молоді в полікультурному середовищі», 5-6 листопад 2015 р., м.Запоріжжя.https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHazVZbExOR1UxYU0/view

12. Михайлова Л.М. Реалізація сучасних завдань розвитку професіоналізму педагогів у системі післядипломної освіти/Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики. Матеріали всеукраїнської наукової конференції, 29-30 червня 2016 р., м.Дніпро/ Наук. ред. О.Ю. Висоцький.  Дніпро: РоялПринт, 2016.  386с.  С.74-76.

13. Михайлова Л.М. Розвиток у педагогів дивергентного мислення в системі неперервної освіти/ Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 18-25 квітня 2016 р., м.Запоріжжя, Україна.

https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHSUtkcFFYdmJRa2s/view

14. Михайлова Л.М. Організація театралізовано-ігрової діяльності дошкільників як засіб розвитку творчого потенціалу педагога ДНЗ/Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал.- 2016. №3 (44). С. 64-70.

https://drive.google.com/file/d/0B98h7Rf4z6Dacmsxb3FWeXdrOC1HMEF1ckxrc3Zpc3ZSWmFv/view

15.Михайлова Л.М. Гра дошкільника як ціннісний компонент його життєдіяльності/

Науковий журнал “Virtus”. 2016. № 6.С.90-94.

16. Михайлова Л.М. Творчість вихователя як умова ефективності розвитку особистості дитини в ігровій діяльності. Метод. рекомендації: у 3-х ч. За загальною редакцією О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова . Ч. ІІІ. Дошкільна освіта.  Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2016. 296 с. С.46-58.

17.Михайлова Л.М. Компетентність педагога ДНЗ у театралізованій діяльності: сутність і структура/Матеріали  Міжнародної науково-практичної конференції«Світ ХХІ сторіччя: модернізація освіти та цінності дитинства»,08-09листопада 2016 року,м.Запоріжжя, Україна.

https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHV2h0UVhlTzZIWm8/view

18. Михайлова Л.М. К вопросу о гармоничномразвитииличности в философии и педагогике/ Науковий журнал “Virtus”.  2017. № 11.  С.101-105.

19. Михайлова Л.М. Дитяча субкультура в реаліях українського суспільства: педагогічний погляд на проблему/Освіта на Луганщині. Наук.-метод. журнал. 2017. № 1(46). С.12-16. https://drive.google.com/file/d/0B98h7Rf4z6DadDVrU1pCbGFnbDQ/view

20.Михайлова Л.МСутність поняття «гармонійно розвинена особистість» у вимірах синергетики/Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції «Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах». 24-25 березня 2017 р.м.Дніпро. Ч.ІІ/Наук. ред.. О.Ю. Висоцький. Дніпропетровськ: СПД «Охотнік».2017.282с. С.133-135.

21.Михайлова Л.М. Гра та її роль у гармонійному розвитку дошкільника/Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 15-22 травня 2017 р.,)м.Запоріжжя, Україна.

https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHMGcySjlfV1MtR0k/view

22. Михайлова Л.М. Місце гри в життєдіяльності дитини молодшого дошкільного віку: психолого-педагогічний аспект/Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2017–2018 навчальному році :метод. рекомендації: у 3-х ч. / За загальною редакцією О.М. Байєр, Л.В. Батліна, Л.М. Михайлова. Ч.ІІІ. Дошкільна освіта. Запоріжжя: Акцент Інвест-трейд, 2017. https://drive.google.com/file/d/0B_J8IsJmoZE4OF96VGplLUZTam8/view?usp=sharing

23. Михайлова Л.М.,Шульга Л.М. Реалізація технологічного підходу в розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку.Developmentandmodernizationofsocialsciences: experienceofPolandandprospectsofUkraine: Collectivemonograph. Vol. 2. Lublin: Izdevnieciba “BaltijaPublishing”, 2017. 348 p.Р.224-241.

 

24. Михайлова Л.М., Шульга Л.М. Технологія розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання/ Молодий вчений. 2017